temáticas

temáticas
EmailFacebookTwitterGoogle+Pinteresttumblr
A necesidade de dar respostas á coxuntura socio-económica actual (cunha evidente necesidade de cambio de paradigma) lévanos a propoñer como obxectivo para este encontro a investigación e proposta de mecanismos para a emancipación vital a todos os niveis, perseguindo a vida digna e respectuosa coa terra e as persoas.Propoñemos pois unha temática moi ampla, integral, que abarque diferentes ámbitos (vivenda, territorio, medio ambiente, cultura, patrimonio, educación, soberanía alimentar, saúde, autoemprego, etc.) baixo unha mesma idea: o bó vivir (concepto oposto ó vivir mellor do modelo desarrollista: http://es.wikipedia.org/wiki/Sumak_Kawsay), buscando unha utilidade real tanto para os colectivos presentes como para a sociedade.
Así mesmo, e de acordo a propia filosofía da rede, outra serie de aspectos serán transversais  ás xornadas, como a autoxestión, a autonomía, a participación cidadá, o xénero, a relación coas institucións, etc.
La necesidad de dar respuesta á la conjetura socio-económica actual (con una evidente necesidad de cambio de paradigma) nos lleva a proponer como objetivo para este encuentro la investigación y propuesta de mecanismos para la emancipación vital a todos los niveles, persiguiendo la vida digna y respetuosa con la tierra y las personas.Proponemos pues una temática muy amplia, integral, que abarque diferentes ámbitos (vivienda, territorio, medio ambiente, cultura, patrimonio, educación, soberanía alimentar, salud, autoempleo, etc. bajo una misma idea de “buen vivir” (concepto opuesto al  vivir mejor del modelo desarrollista: http://es.wikipedia.org/wiki/Sumak_Kawsay), buscando una utilidad real tanto para los colectivos presentes como para la sociedad.
Así mismo, y de acuerdo a la propia filosofía de la red, otra serie de aspectos serán transversales a las jornadas, como la autogestión, la autonomía, la participación ciudadana, el género, la relación con las instituciones, etc.
Arquitecturas Colectivas es una red de personas y colectivos interesados en la construcción participativa del entorno habitado. La red  constituye una herramienta para el intercambio de conocimiento y la colaboración en diferentes iniciativas, articulando sistemas de comunicación, proyectos comunes y encuentros presenciales.
login